Kur mes ateiname ir ką matome pirmiausiai, užsukę į bet kokią didesnę įmonę? Taip, ateiname į priimamąjį ir matome administratorę savo darbo vietoje. Pirmas įspūdis apie įmonę susidaro būtent čia. Todėl priimamojo baldai ir juos supantis interjeras - galima pasakyti - "įmonės veidas". Atsidūręs jūsų priimamajame, lankytojas per aplinką gauna žinią ir susifomuoja pirminį įspūdį apie įmonę. Siunčiamos žinios gali būti įvairios: "mums gerai sekasi, mes prabangiai gyvenam", "mes taupūs", "mes kuklūs" , "mes blogai gyvenam, bet stengiames to neparodyti", "mums visiškai nerūpi mūsų įvaizdis" ir t.t. Reikėtų labai atsakingai žiūrėti į priimamojo įrengimą, nes galima uždirbti papildomų "pliusų" arba visiškai nereikalingų "minusų".
Kur mes ateiname ir ką matome pirmiausiai, užsukę į bet kokią didesnę įmonę? Taip, ateiname į priimamąjį ir matome administratorę savo darbo vietoje. Pirmas įspūdis apie įmonę susidaro būtent čia. Todėl priimamojo baldai ir juos supantis interjeras - galima pasakyti - "įmonės veidas". Atsidūręs jūsų priimamajame, lankytojas per aplinką gauna žinią ir susifomuoja pirminį įspūdį apie įmonę. Siunčiamos žinios gali būti įvairios: "mums gerai sekasi, mes prabangiai gyvenam", "mes taupūs", "mes kuklūs" , "mes blogai gyvenam, bet stengiames to neparodyti", "mums visiškai nerūpi mūsų įvaizdis" ir t.t. Reikėtų labai atsakingai žiūrėti į priimamojo įrengimą, nes galima uždirbti papildomų "pliusų" arba visiškai nereikalingų "minusų".